Merhaba. Beta hcg değeri her zaman 2 kat artmak zorunda mı acaba. İlk testim 107 çıktı ikinci testim 242 çıktı. 3 testim 437 çıktı. 2 kat artması için 488 olması gerekiyordu 2 kat yerine yüzde 80 artış olmuş sizce bir sıkıntı var mı değeri böyle artıp normal ilerleyenler var mı acaba