15 haftalık hamileyim 12. Haftaya kadar iştahsızlık mide bulantısı vardı yiyemedim hiç açlık da hissetmedim ancak 12. Haftadan beri sürekli açım.elim ayağım titriyor yemediğimde.bayılacak gibi oluyorum.sabahları erken saatte 60 a inmiş oluyo şekerim tokluğumda 120 yi geçmiyor.sonrasında yeniden 70 lere iniyor ve acıkıyorum çok.ara öğün de yapıyorum sürekli.ama bu durum normal mi ne zamana kadar böyle sürer.benm gibi olan var mı.doktora sordum az ve sık beslen dedi.öyle yapıyorum ama yine de korkutuyo😔