Firuze0112 Hanımlar merhaba. Bizler için temiz içerikli rahatlıkla kullanabileceğimiz çatlama karşıtı yap ya da krem önerileriniz nelerdir?
designermoms Firuze0112 ben bir çok şey aldım kullandım doktorum ne yaparsan yap çatlar dedi dediği gibi bir anda çatlaklarım oluştu biraz ciltle alakalıymış🥲
Feyzaclk Firuze0112 Ben normal vucut nemlendirici lierac ve hindistan cevizi yağı kullandım. İşin ilginç tarafı bacaklarım çatladı benim🤷🏻♀️ göbeğimde bişey yok şu an 35+4
Eeesraaa Firuze0112 Çatlama biraz genetik sanırım canım kullanmadığım krem yağ kalmadı ucuzundan pahalısına hepsini kullandım sonuç harita gibiyim eğer cildin buna yatkınsa çatlıyorsun🤦🏻♀️
Firuze0112 Gkee bende 18.haftadayım. Snaıırm başlamak için biraz geç kaldım. Ama en azından ben elimden geleni yapmıl olayım düşüncesiyle bir ürün alacağım sanırım
newmom07 Bio oil, mustela , uni mom hepsini bitirdim 33haftalığım her yerim çatladı. 2.ayda başladım üstelik şimdi sinirlendim sürmüyorum. Annenizde varsa sizdede oluyor kesinlikle genetik
Firuze0112 newmom07 annem yüksek ihitmal kendinde çatlak olup olmadığını hatırlamaz bile :) o önemsemez. ama bende kullanacağım mecbur :)
Onemother1 Sadece bio oil kullanılıyorum hamileliğimin başından beri.35+6 dayım hiç çatlağım yok ama öyle karnımda çok şişmedi benim
Oksuz Ben de 2 kutu lierac kullandım 3.aydan itibaren her gün sürüyordum deprem yaşadık o zaman ister istemez biraz aksattım 2 3 güne bir sürecek şekilde oldu günde en az 3 litre su içen birisiyim yılllardır 24 te falan hafif çatlamalar başlayınca zeytinyağını resmen boca ediyordum karnıma sabah akşam ama çatlaklar artmaya devam etti doktorum çatlayacağın varsa lierac havuzunda da yüzsen çatlarsın 2 kutu kreme para vereceğine yemeğe gitseydin o parayla daha iyiydi dedi 😄
Alaalala Firuze0112 ben saf zeytinyağı sürüyorum 36.haftaydayim daha catlamadim canım. Ama annem hiçbirsey kullanmadığı halde çok az çatlağı oluşmuş genetik olabilir.