Kızlar 27. Haftama girdiğimde doktorum bebeğin karın çevresinin 2 hafta 3 gün geriden geldiğini ve doğum zehirlenmesi yaşayabileceğimi söyledi sürekli tansiyonumu takip ediyoruz ve şekerde olduğu için peyriz yapıyorum tansiyon ilacıda verdi ama ben söyleyene kadar kullanma dedi tansiyonum en fazla 13,8 8,7 falan çıkıyor aynı durumu yaşayan var mı