Miran41 Ayyy son haftalarımız neler yapıyorsunuz? Benim evde canım çok sıkılıyor oturmaktan siz nasıl vakit geçiriyorsunuz ?
Youngmotherr Miran41 51 gün kaldı ama bize göre 39 artık yatmaktan başka bir şey yapamıyorum 🤣 bebek çantam gelsin de kıyafetleri yıkayıp çantamı hazırlayacağım sancılarım çıkıyor her an her şey olablir
Gizemmiray35 Miran41 uygulamaya göre son 63 sezeryan olacağı için daha erken olur evde iki tane büyük kızım var onlarla vakit geçiriyoruz temizlik yapıyoruz yat kalk bir şekilde zaman geçiyor da geceleri çok zor uyumak
Tugbacolak Bizdede uygulamada 50 ancak seseryan olcagımdan bı on yun önr cekebılırız☺️ sıkıntıdan patlamalardayız resmen bir yandanda hemoroidle savaşıyorum malesef
Gumus25 Miran41 son 50 kaldı benimde ama erken doğum riski var 🙄 yatak istirahatine başladım gerçekten yatmak sürekli zormuş ama inşallah en azından 3-4 hafta daha dayanırım bebegimle🤲