Merhaba 4+5. Haftamdayım dün aksam silinince pembe akıntı geldi acık pembe. Bugün doktora gittm keseye benzitti vajinal ultrasona girdm. Beta 2300 cıktı. Doktordan sonra silindim yine pembe akıntı. Normal midir. Dpktor kanama olursa gel dedi. Bu akıntı olabilir mi