Zekraa19_ bekleme alanında karşılaştığım personellerden memnun kalmadım soğuktular ve güleryüzlü değillerdi. Burada teksin kimseyi yanına aldırmıyorlar ailen yanında olmuyor. Telefonun şarjı dolu olmalı benim bitmişti hiç iletişim kuramadık neredeyse 4 saatten fazla bekledim. Sezeryan olacaktım suyum azalmıs diye. Neyseki doğumhaneye götürüldüm. Oradaki tüm personel iyiydi. Çok pozitifler çok güleryüzlüler. Pop şarkılar eşliğinde spinal anestezili başarılı bir ameliyatın ardından 2 kişilik odaya götürüldüm :) Yanımda kimse yoktu sonradan gelen oldu. Tek kişilik odalarda var. Her şey çok konforlu. Odalarda tv, dolap ve banyo var. 1 refakatçi yanınızda kalabiliyor ama ziyaretçi saatlerinde yakınlarınızda odaya girebiliyor. Bana kalırsa özelde sezeryana para bayılacagınıza burası gayet iyi