Kızlar 15 haziranda sezeryan oldum 1 hafta bant kaldı dikişlerde sonra duş alıp çıkardım sorun yoktu ama dün ilk kez korse giydim ve akşam şişlik oldu dikişlerin üstünde , akıntı v.s. yok ama bu nedir sizdede oldumu , akşam acile gitcem kafama çok takıldı ama normal ödemdir diyen de var anlamadım 😮💨