iremebrar-24 yok aşko bende yavaşça geldi ağrı zaten hemen serumlar ağrı kesici iğneler yapıyolar anlamıyorsun bile bende öyle senin gibi çok kafaya takıyordum geceleri uyuyamıyordum şimdi kızım bir yaşına giriyor bir haftaya ahh zaman çok hızlı🌸 herşeyi akışına bırak hiç takma pozitif düşün hep zaten gül hoca o kadar iyi bir doktor ki hastasına çok önem veriyor annem gibi ilgi göstermişti bana Allah razı olsun sürekli yanıma gelip kontrol ediyo sohbet ediyordu normal doğum anında falan yani emin ellerde olacaksın korkma😊💐💐