Literary2508 benim de 1 kistim var canım 5cm büyüklüğünde😔 ca125 sonucum çok yüksek çıktı ama ultrasonda bakınca kötü bi kist gibi görünmüyor dedi doktorum. Bayramdan sonra tekrarlıycaz o tahlili bakalım inşallah değerlerim düşmüştür🙏🏻 o yüzden ben de çok tedirginim, kafamda deli sorular🤦🏻♀️ ama iyi düşünmeye çalışıyorum canım, Allah büyük dua ediyorum🙏🏻