Literary2508 Kizlar gece baya su gibi akintım gelmiş camasirim ıslaktı 5 haftaligiz daha normal mi sürekli ıslaklık oluyor yardımcı olur musunz
gulsahklkn Literary2508 Evet gelebiliyo ben 29 haftalığım hergün geliyo haftan ilerledikçe daha fazla oluyo ☺️
Literary2508 Literary2508 gulsahklkn teşekkür ederim içimi rahatlattinz korkuyorum bişey olucak diye ☺️
gulsahklkn Literary2508 Rica ederim ☺️ Korkmanı gerektirecek bi durum yok merak etme kanaman olmadığı sürece normal sarımsı ve yeşil akıntılar da genelde enfeksiyon belirtisi oluyo onun dışındakileri doktor normal karşılıyor tabi yine de doktoruna danış gittiğinde en doğrusunu o söyler ☺️
gulsahklkn Tusem-14 Erkek benim bence alakası yok hormonal bişey benim çoğu belirtim kıza benziyordu mesela ☺️