Ilaydaaaa Gebelikte enfeksiyon zaten kaçınılmaz oluyor çoğu ilaçlar zarar verebilir diye doktorlar önermiyor evet ama yarar zarar ilişkisine bakınca o enfeksiyonun bebeğe daha çok zarar verebileceğinden ilaç öneriyolar. Benimde idrar yolu enfeksiyonum oluyo arada ilaç kullanmaya gerek kalmadan geçiyo crp değerimden bazen yükseliyo ama max 30 lara kadar daha üstünü hiç görmedim