gakkoyengee Kesin geçiyor demiii 23+1 halaa devam ilaç içmeme rağmen geçmiyor doğum sonrası kesin bitiyor demiiii
Bir_tirtilannesi gakkoyengee doğuma giderken bile mide bulantı ilacı içmiştim 😂😂 şuan 5 günlük taze anneyim 😇 ne bulantı var ne mide yanmam hepsi bitti geçti 🤭 yani hiçbirşey kalmıyor doğumdan sonra canım
miniklerinannesii00 gakkoyengee bana çok faydası oldu hapta kullanıyorum ama günde 3 kere yoksa bulantım oluyor.
gakkoyengee Bir_tirtilannesi ay bende sen gibi olucam galiba canım hiç geçeceğini sanmıyorum böyle gidicek tek korkum doğumdan sonra bitmeyecek gibi gelmesiydi 🥲 hayırlı ömrü olsun bebişinin ❤️🌸