cokkasmabeabi Mustafayigitvebeytugannesi baklayı görmemişim ki kabuğunu bulayım😂😂😂 amaan üşenirim ben
aminehumamoms Mustafayigitvebeytugannesi 2yıl kullandım her temizlendikten sonra sürdüm masaj yaparak azalma ve kıllarda sararma oldu yani bitti gibi bişey ama bu işlemi jilet vs de olmuyo kıllar kökten alındıktan sonra sürülmesi lağzım kıl köklerine gitmesi lağzım hala kullanıyorum ben eskisi gibi değil tüylerim kol ve bacak tüylerim bitti mesela aynı şekilde koltuk altımda öyle hiç çıkmıyo dencek kadar az
Mustafayigitvebeytugannesi aminehumamoms jilet değil de ağda yada epilasyon da geçerli mi bu. 😊 Yada tüy dökücü kremle alsak sonra bundan sürsek olur mu.
aminehumamoms Mustafayigitvebeytugannesi tüy dökücüdede olmaz ağdada olur epilasyonda zaten başka bişeyler sürüyolar yani amaç kıl köklerine gitmesi kökten alınınca