Urasali her bünye farklı olmakla birlikte ben hiç zorlanmadım. 28 haftalık erken doğum yaptığım için bebek için mecburi genel oldum ama korktuğum gibi olmadı hiç. Benim ayaklarımda hiç uyuşukluk falan olmadı. Narkoz da beni hiç etkilemedi. Tabii spinalde de rahat eden çok var, genelde de. Sanırım dediğim gibi bünyeye de bağlı bir durum ama yine tercih sunulsa korkmadan genel olurum ben