Bal12 Kızlar 1.5 ay önce cam sakura Hastanesi’nde amniyosentez yaptırdım ön sonuç 5 günde cıktı ama devamı hala çıkmadı sebebi nedir normal mi bize 3 hafta 4 haftada çıkar demislerdi hala haber yok