Caglas41 Kızlar çok az enfeksiyon çıkmış resmi tatil olduğu için doktorum il dışında 8+3 gebeliğim ne yapabilirim
Gkee Caglas41 bol bol su iç tuvalete çık canım sirkeli suyla yıkan birde iç camaşırını sık sık değiştir
Serendipty Caglas41 bol su ic ama sadece su iele mikrop gecmez bilgin olsun monurol kullan doktoruna yazdirip
Aeysss Her gün bi kase yoğurt ye.Yoğurt mikrobu temizliyor ve en az 3 lt su iç günlük.Su da vücuttaki mikrobun dışarı atılmasını sağlıyor. Yoğurt yoksa kefir de içebilirsin sade olanından. Geçmiş olsun