Aylnycsy Arkadaşlar şeker yüklemesinde 3 kez şekerim ölçüldü ikisi normal biri 193 çıktı. Doktor 200 üstü için şeker var diyoruz ama endokrine bi görün istersen dedi. Başına böyle bişey gelen var mı? Siz ne yaptınız?
Sermec27 Aylnycsy 200 üstü değil o 140 üstü benim de 196 çıkmıştı şekerim doğuma kadar diyet yapmıştım hatta insülin bile kullanmıştım
Pamuk Aylnycsy 200 üstü normal seker hastaları içindir.Ben insülin kullanıyordum 145 150 çıksa bile doktorlar kötü senaryolar yaziyorlardi.193 çok ciddi bir rakam gebelikte.Diyetide geçtim direk insülin.Benim 160 a çıkmaya başlayınca insülin başladılar.
Kalbiimde2can Aylnycsy aclik sekeri daha az olmali ama ? Doktordan doktora degisebilen bir durummu ki bu? Bana aclik 92 üstü ve tokluk 140 üstü cikiyorsa seker var demek dediler 😐
Sermec27 Aylnycsy yanı açlık şekeri mj 193 eğer açlık 193 de çok riskli lütfen baksa bir doktora gidin sıkı bir diyete girmeniz lazım eğer açlık sekeri 193 se