Kızlar 7+4 haftalık hamileyim bayram için 7 saatlik yolculuk yaptım doktoruma sordum molalar vererek gidebilirsin demişti ama biraz stres yaptım sanırım dünden beri arada şiddetlenen sancılarım var kan veya lekenlemem şimdilik olmadı sizce normal mi şehirdışında olduğum için hastaneye de gitme durumum olmadı ne yapmayalım bunu yaşayan var mı çok endişeleniyorum