arsamveannesi ya aynıyız benimde ya ağustos son hafta yada Eylül ilk haftası sexeryan bende bir kaç parça tulum ve zıbından başka birsey almadım ne alsam kara kara düşünüyorum sanki acemi anneyim ama bir yerde acemi sayılırım 2.doğum üzerinden 7 sen geçti sonuçta 2 kızım var biri 10 diğeri 7 yaşında bu da oğlan hayırlısıyla bir doğsa da inşallah zamanında oğlana daha alışveriş olmadı temmuzda eşim yıllık izne çıkacak o zaman yaparız diye düşündük ama en iyisi eksik listesi oluşturmak çoğu arkadaş diyor patikli tulum veya takim çok alma bacakları büyüdükçe olmuyor o konuda haklılar çoğu patiksiz tulum almayı düşünüyorm bende bakalım hayırlısı siz başladınız.mi