fztanne_ Kızlar 19+2 hamileyim. Üç dört gün öncesine kadar bebeğimin hareketlerini seğirme gibi olsa da hissediyordum. Ama kaç gündür hiç hareket yok gibi. Gitmeli miyim hastaneye??
Esoo06 fztanne_ bu haftalarda tam düzen olmuyor çikolata yiyip sol yan dön istersen ama ben 1 hafta hissetmemistim normalmiş içinde kuşku varsa yinede git tabiki
Esrafatih01 fztanne_ bu haftalarda çok düzensiz zaten 20 den sonra biraz daha duzene giriyor ama onda da birgün hissedip bir gün hissetmeye bilirsiniz. Bebeğe göre değişiyor.
tazegebe58 fztanne_ ben 27. Haftadayım hala düzenli değil hareketleri o haftalarda bi hissedip bi hissetmemen çok normal 28-30 haftalardan sonra düzene girer dedi doktorum ama için rahat edecekse sağlık ocağında kalp atışlarını dinle
Elitopatra25 fztanne_ zaten şuan aktif şekilde hissedemezsin canım ben 22+1im daha bı kaç gündür aktif hergun hissediyorum ondan önceleri bende 18.19haftalarda 3 5gunde bir hissediyordum
Seh999 Canım istersen bi sağlık ocağına git kalp atışını dinle icin rahatlar. Ama endişelenme bebeğin yeri geniş olduğu için her hareketini hissetmeye bilirsin ve küçük daha unutma düzensiz olabilir hareketleri.