Kızlar geçen bahsettim belki gören olmuştur benim suyum sınırda ve bebeğin eşi yaşlanmış 37+4 teyim bugün doktorum sık sık takip etmemiz gerek dedii erken alabiliriz bebeği dedi ben normal doğum istediğimi söylemiştim ama şuan aşırı derecede korkuyorum yarın ne olucaüı belli olmadığı için sezaryen istemediğimi doktor beyde biliyor o yüzden teklif bile etmedi yarın doğum olur mu sizce bayramda riske atmakta istemiyor bebişi