Svd12345 120622Aht bnde tam 17 haftalık hamileyim. Bnde de çok bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor . Bebeği de henüz hissetmedim…
surfermom 120622Aht merhaba benim de kalçama bir anda bıçak saplanır gibi oluyor, özellikle eğilince ya da kalkarken çok sık oluyor 🙈 bu da ani kramp değil mi?
ardengunes surfermom ayy o kramp bende de var yaa ilk dogumdan sonra ortaya çıktı cok egil kalk yaptığımda oluyodu. Genellikle iş falan yaptıktan sonra şimdi hamilelikte beri devam gün içinde 🤕
Hafizebirhanim 120622Aht 16. Haftamda hissetmistim iki kere ama doktor bana bebek degildir o dedi 🤷 ama belirti olarak analttiklari gibiydi anlamadim gitti
Selinakbas Hafizebirhanim 16+4te hissettim bende ara ara, gün içerisinde hissediyorum kıpırdadığını ❤️
Selinakbas Hafizebirhanim Hayir canım neden moralin bozuluyor 22 ya da 24ncu haftaya kadar normal diye biliyorum yanlış bilmiyorsam eğer, hissedersin korkma ❤️
bernayerli Ben de 17+5 im, bel ve kasik agrim cok, bikac kez hissettim, doktor artik hissedebilirsin ama parmagiyla eline vurdu hareketten kastimiz bu dedi, zaten dedigi gibi biseydi hissettigim de