Mervece_16 bende kullanıyorum onu, kapsül oldugu için evet yutmak da zorlanıyor insan, büyük bardak suyla icmeniz gerek, aç karına içiyorsanız degisin tok karına icin , ben 2 aydır kullanıyorum ilacı. Eger şiddetli kusmanız varsa degisebilir doktor ilacı