Kızlar; kızımın en son muayenede normal doğum pozisyonu almış olduğunu öğrendim. Bugün 35 haftalık olduk ve 3 gündür sağ kasığımda inanılmaz bir baskı var ara ara giriyor kısa süreli ama yürüyorsam ayaktaysam falan öylece kalıyorum sebebi ne olabilir hastaneye gitmem gerekli mi?