pinkpanter72 İlk oğlumda da son haftalarda öğrendim şekerimin olduğunu diyet yapmıştım ona rağmen düşmemişti sezeryan olmuştu bu hamileliğimde de makineyle ölçüm yapıyorum kaç gündür şekerim yüksek çıkıyor bugün mesela açlık 88 1.saat tokluk 168 çıktı bu hafta takip edip doktorumla durumu paylaşıcam sizin doktorlarınız ne önersi şekerleriniz ne durumda
Gumus25 pinkpanter72 diyet önerdi. Protein ağırlıklı beslenme, yeşillik, sebze falan ağırlıklı. Hamurisi, tatlı bunları yasaklamıştı. Meyveyi de kontrollü daha az şeker olanları tercih ederek besleniyorum
Seymaa123 pinkpanter72 şuan 28 haftadayım bende 1 hafta ölçtüm yüksek çıktı aslında açlık 99 lardaydı hep tokluk 105-117-140 arası 15 gün diyet yap dedi geçmezse insüline başlayacağım
pinkpanter72 Susu_09 of ya oğlumdayken strese giriryordum bir şey olur korkusuna bundada yine aynı stres sardı bunda haftam daha çok erken 25+4üz nasıl geçicek. Peki şekeri neler düşürür nasıl besleniyorsunuz biraz tavsiye alabilir miyim
Susu_09 pinkpanter72 şeker iceren hicbisey yememeye calisyrm kefir yogurt süt sebze ağırlık besleniyrm
fatma22_ pinkpanter72 11 haftanın sonlarına doğru öğrendim gebeliğimden önce gizli şekerim vardı şimdi tokluk şekerim fazla çıkıyor diye ilaç verdi ve perhiz yapmamı istedi. Bir hafta boyunca ölçüp kontrole gel dedi kontrole gideceğim bakalım