Serdile Hanımlar ıkımgun once ıdrar enfeksıyonnda sancım 100 cıktı we hastanege yattım ıkı gun .ıyı geldı cıktım.ama ara ara gene karnımda sertlık oluyor 🙁((nolcak boyle