Asliervax İkinci gebeliğim ilk hamileliğimde 47 ile hamile kaldım 50 ile doğum yaptım Şuan tekrar hamileyim ve 47 yim hala 😂ne göbek çıkıyor ne bişey biraz kilo almak istiyorum 🤷 azmı yiyorum aceba bilemedim ne dersiniz varmı benim gibi
Hizligonzales Asliervax ne guzel iste sizden ziyade bebek aliyor demekki kiloyu kac kilo dogmustu ilk bebeginiz. Ben asiri aliyorum oglumda 60 ile hamile kaldim 78 ile doguma girmistim bundada 62 ile hamile kaldim ve suan 70 kiloyum aslinda cok abartili yemiyorum ve 21aylik oglum oldugu icin asiri hareketliyim gunde nerdeyse 4saatimiz parkta onun pesinde kosmakla geciyor yuruyus vs de yapiyorum almam diye dusunmustum ama yine aldim🤦
Gkee Asliervax ne güzel iste bende 47 kiloyla hamile kaldım şuan 70 im şiştim kendimi görünce sinirim bozuluyor😂
Zeynepikranur Asliervax bende bıraz tombişim 80kıloyum 31 haftamdayım hıc kilo almadım bebişe yarıyor heralde😄
Asliervax Hizligonzales Hizligonzales bebeğim 2800 doğdu 37+0 haftada hiç hamile gibi değilim 😭 kilo almak istiyorum kuru kemik gibi geziyorum ya
Mutlulukkk Asliervax ama cok ilginc degil mi 🤔 cnku rahminiz buyuyor, bebegin suyu ve plasenta vs derken zaten kafadan banko 4-5 kilo bebegin kilosuyla beraber bu kdar olmasi lazimm. Tarti yanlis tartiyor olmasin kiz 😂😂😂
aminehumamoms Asliervax bende 40kiloyum hamile kaldım ama hiç alamadıım senin gibi olucma bende galiba bide ben aşırı derece çok yiyorum her dakika mutfaktayım ama alamıyorum
aminehumamoms Asliervax off off bilsem yıllardır diyetisyenlerde yatıp kalkıyorum ama hala alamıyorum
Asliervax aminehumamoms ilk bebişte hamileliğin tadını çıkaramadım kimse inanmıyodu hamile olduğuma 🤷😭Gine öyle çok moral bozucu benim için kafama takıyorum
pandasever Asliervax ben böyle postları kastı açıldığını düşünüyorum bazen kendi bünyenizi biliyorsunuz. Daha niye dert ediyorsunuz ki herkesin vücut yapısı kilo alım.durumu farklı.. önemli olan bebeğin gelişimi annenin kilosu değil. 5 kilo alsanda 25 kilo alsanda yine çocuk aynı çıkacak kilo sana kalacak
Asliervax pandasever Zaten kilo almak istiyorum 😂 amacım kilo almak sonra kilo alamayınca çocukta gelişim geriliği oluyor yapamadığımız için bilemezsiniz ☺️ ben zaten benim gibi olanlara sordum cevaplamak zorunda değilsiniz