umutlu1mom eğer bebek istiyorsanız bence fazla düşünüyorsunuz ondan adetiniz çok düzensiz ola bilir.ben evlilikden önce günü gününe 28günde oluyordum.evlendikden sonra 30-31 oldum.sonra tekrar 28-29 düşdüm.hamilelikten önce 2ay tutmadı diye çok düşünmeye başladım ve adetim 31-32 gün oldu.test yapıyordum birşey yok ama gecikme var.son olarak 31 gün oldu adetim,adet günümde test yapıp hamileliğimi öğrendim.genellikle strese bağlı adet günü değişiyor,benim denememe göre)