Gelinimiz orada doğum yaptı , doğurana kadar çok ilgi göstermediler nazlanmayalım diye ( zaten doğum sürecinde her şey sizin elinizde , bir kaç saatlik insanlar size destek olamaz) ama doğum esnasında ve sonrasında çok güzel ilgilendiler dedi. Yanına kaldım özel oda gibiydi tek kişilik kocaman , banyo vs vardı ve temizdi. Ben kendim Ankara da özel bir hastanede doğum yaptım ama Kayseri de olsam tercihim şehir hastanesi olurdu.