tatlibebegim_ Çatlatma iğnesininde. 13.günü dün test yaptığımda negatifdi tamamen bugün yaptığımda ise çok çok az silik vardı test yanıltıyor olabilir mi gebelik var mıdır yarın kan vereceğim
Irmakkkkkk tatlibebegim_ bnmde 8.gunum canım dün negatif gbydi bugün dha belirgin . Bnde bilmiyorum ama inşallah vardır ikimizinde . Allah gönlüne göre versin inşallah cnm
Hizligonzales tatlibebegim_ bence direk kan verin evdeki yaniltabilir birde uygulanan tedaviden dolayi pozitif cikma ihtimalide oluyor doktor ozellikle 2gun arayla test ver beta yukselirse gebesin gel diyor bende oyle olmustu 14.gun kan verdim pozitif 16.gun tekrar verdim beta yukselince doktorum gebesin kontrole gel demisti.
tatlibebegim_ Irmakkkkkk benim 9.güne kadar pozitifdi sizde mi aşılama oldunuz inşallah ikimizinde pozitif olurr🤲🏻
Irmakkkkkk tatlibebegim_ ben çatlatma iğnesi yaptm resim flnda koydum ama Cvp veren olmadı dün 7.gundu negatif çıktı nerdeyse bugün pozitif yarın bnde kan vericem İnşallah olur bugün ki test heyecan yaptırdi bna ama hakkimzda hayırlısı olsun ☺️
tatlibebegim_ Irmakkkkkk benim çatlatma iğnesinin etkisi geçmiş belli 8.güne kadar koyuydu sonradan silikleşti postuna bakayım bi😌
Irmakkkkkk tatlibebegim_ evet sznki geçmiş ama inşallah varidr yaa insan bu belirsizlikle yiyip bitiriyor kendini
tatlibebegim_ Hizligonzales iğnenin etkisi geçtiğini düşünüyorum dün çünkü tamamen negatifdi bugün silik çizgi tabi testlerede güven olmaz ama yarın kan vericem bakalım sizde mi aşılama olmuştunuz
tatlibebegim_ Hizligonzales beta kaç çıkmıştı öğrendiğinde kan vermeden önce test yaptın mı hiç belirtlerin nelerdi
Hizligonzales tatlibebegim_ yanlis hatirlamiyorsam 362 cikmisti sanirim. 2sene oluyor cunku tam hatirlamiyorum. Yok kan vermeden once evde test yapmadim hic umudum yoktu cunku kan vermeye bile esim zorla götürmüştü. Belirtilerim benim bilmiyorum tedavinin etkisinden bilmiyorum hamilelikten ama asilamadan 2gun sonra falan kasik agrilarim ve asiri meme hassasiyetim başlamıştı.
tatlibebegim_ Hizligonzales benim kasık bel sırt ağrısı var günden güne artıyor ağrısı inşallah benimde pozitifdir yaa