Ebru1995 hiç üzülme ben pazartesi normal doğum yaptım yarın 1 hafta oluyor daha yeni yeni pompa ile açılıyor. Komposto bestlak damla sut yaptırıci çaylar hurma bol bol yedim yeşillik yedim açılıyor ama kendini strese sokma oğlum kuvoz de 4 poset poşet getirenleri görünce bende uzuluyordum. Sıcak havlu da cok ise yaradı damarlarimi yumuşatti