Irmakkkkkk Bu 3.postum 🤦🏻♀️ neyse dün gebelik testim nerdeyse negatif çıktı o kadar silik ki negatif dedim ilk bugün de test yaptım biraz dha belirgin pozitif görünüyor . Artık iğnenin etkisi bitti diolar ama yarıni sabırsızlıkla bekliyorum 🤭 ☺️ 🙈]
tatlibebegim_ Irmakkkkkk bugün sanki daha belirgin çıkmış genelde 13 14 güne kadar pozitif çıkar diyolar ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah gebelik vardırr🤲🏻
Irmakkkkkk tatlibebegim_ inşallah canım yaaa 🤲🏻 Evet bugün de hiç öylesine dedim dün negatif bugün de öyle olur dedim ama çizgi daha net olunca sasrdim ☺️ Yarını iple çekiyorum sende haber verirsin cnm senide merak ederim vardır inşallah
Irmakkkkkk tatlibebegim_ netten çok baktım 8.gun negatif çıkarsa dönmez yazmış çoğu ama nasıl hayirliysa öyle olsun hakkimzda
tatlibebegim_ Irmakkkkkk inşallah canım ya ilk defa mı çatlatma iğnesi oldunuz hangi ilacı kullandınız🙂
tatlibebegim_ Irmakkkkkk tamamen negatif olup sonradan pozitife dönmesi lazım sizinde benimde öyle şimdilikk
Irmakkkkkk tatlibebegim_ bı dün işte oldu cnm hatta baya moralim bozuldu .bnm olursa ikinci olucak inşallah .🤲🏻 Pozitife donduyse sizin ne güzel var demekki bebiss . Bnde dünü sayim mi negatiften bilemdm ki off çok uğraştırıcı bu işler yaa😂 İlk defa yaptrdm iğne tecrübesizim . Oğluma normal yollardan hamile kalmıştım
tatlibebegim_ Irmakkkkkk her hangi bi sorununuz var mıydı peki bende pcos var ileri derecede ilk defa aşılama oldum her gün test yapmaktan psikolojim bozuldu resmen ya😂