Ehfjfjcjf Kızlar günaydın.onceden günümün yarisini WC de geçiren su icsem WC ye giden ben 3 gündür çok az cikiyorum normal mi bu durum yoksa doğum belirtisi olabilir mi?
mombabe 34.teyim bende de öyle olmaya başladı hatta dün post açtım ama kimse yazmadı, doğumla mı alakalı yoksa vücut ödem mi tutuyor bilmiyorum, bilen yazsın da ben de burda bekliyeyim👋🏻
1asel-duru Havalar sıcak terliyoruz suyun yarısını atiyoruz bende eskiye göre daha az gidiyorum WC ye bu tek başına bir belirti olmaz herhalde
Ehfjfjcjf Tubag1 bayramın 1 günü randevu verdi doğum zamanını kararlastiralim dedi doktor wc sıklığı azaldı birde lavobadayken yeşilimsi akkntim çok fazla