Benimde ilk hamile kaldığım dönemde vardı ilaç kullanamadım ama bu geniz yıkama kitleri ile genzimi yıkadım o bayağı rahatlatmıştım bir ay sonra tekrarladı burun kaşıntısı hapşırık şeklinde tekrar genzimi yıkadım iki üç seferliğine yine rahatladım eczanelerde satılıyor alıp denemelisiniz beni çok rahatlattı