Fahin sütün gelse bebeğin emse bile başlarda çok az emiyorlar ve süt fazla oluyor bu yüzden sağıp kaldırmak gerekiyor. Ben almıştım 4 yıl olacak. Oğlum emmedi elim ayağım oldu. Benden sonra da 4 arkadaşım kullandı. Şimdi hamileyim sterilize edip yeniden kullanacağım aldığıma pişman olmadığım nadir eşyalardan oldu. Bence alın. Benimki lansinoh elektrikli tekli olan çok memnun kaldım