Kızlar ben 34. Haftadayım doktorum hâlâ yerimden kalkmamam gerektiğini söylüyor ama şuan da yanımda kimse yok önceden annem ve kız kardeşim baktı onlarda çalışıyor şuan doğuma yakın gelicekler kahvaltımı kendim hazirlasam acaba bişey olur mu tedirginim biraz size sormak istedim siz nasıl ihtiyaçlarınizi vs karsiliyorsunuz hep yatarak mi geçirdiniz bu süreci