14 haftalık hamileyim. Sabah gözümde bir kızarıklıkla uyandım lens kullanıyorum. Vigemox isimli damladan kullandım 1-2 damla, bakteriye enfeksiyona iyi geliyordu, antibiyotik olduğunu unutmuşum. İnanılmaz tırsıyorum şu an.Bir zararı olur mu? Beni birisi rahatlatabilir mi?