Riskli gebeliği olan birisi olarak yazıyorum 34. Haftalık oldum bugün, dün 10 saatlik yolculuk yaptım çok şükür bir sorun olmadı bünyem kaldırdı yol sarstı biraz o sıkıntı oldu bugün de kontrole giderim diyorum ama bilmiyorum içimde yine de bir endişe var ne olur ne olmaz ayrıca bol mola ve bol yürüyüş gerekiyor otobüs yolculuğunda bu nasıl olcak onu da bilemedim ben araçla gitmiştim 4-5 saatini oturarak geri kalanını arka koltukta uzanarak gittim yanıma da yastık almıştım