mombabe Ftm16 Allah’ın izniyle inşallah sağlıkla kucağına alırsın, bebiş sağlıkla doğsun, ikinizde iyi olun 🙏🏻
Ftm16 Kızlar hepinizden Allah razı olsun biz sağ salim kavuştuk dün darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah 💕
Kirmizibalik1 Ftm16 Allah yardimciniz olsun insallah 🌺 38 + 2 yim demissiniz, sezaryene mi alacaklar sizi oyleyse ? Alttan muayene ettiler mi sadece nst mi baktilar
Ftm16 Kirmizibalik1 nst baktılar ilkte sancım çıktı sonra alttan muayene ettiler açıklığım çok yoktu normal istiyordum suni sancı verdiler ama açılmam olmadı o yüzden sezeryana aldılar