Filiz1234 Ben şu klasik ayıcık mumlardan aldım minik kapaklı karton kutu içine koyup kurdeleyle üstüne fiyonk yapıcam. boş kolonya şişesi aldım kolonya doldurup kurdeleyle yine ağız kısmına fiyonk yapıcam. bide mini karton çanta aldım içine koyarlar diye. Boş Çikolata kutusu ve 1 kg madlen çikolata aldım.. sadece hepsine sticker bastırmam gerekiyor bi o eksik. Bir tek kapı süsünü hazır yaptırdım… hediyelikler için çok fazla gereksiz fiyat istiyorlardı malzemeleri toptancıdan almak daha uyguna geliyor. Hediyelik 25 adet olarak yapıcam ben.. yeterli diye düşünüyorum.