Hanımlar ben aksam size sormustum lekelenme var kasik agrim var diye ben 7haftalik gebeyim beta hcg 15.000 hastaneye gittim doktor alttan bakti kese var bebekde kalp atisi yok gelismiyor dedi kurtaj yapalim sagliksiz bir gebelik dedi ben istemedim progestan verdi bayram sonra gel gelişim yoksa alalım riskli dedi dua edermisiniz gelişsin yavrum ben aldıramam bir evlat kaybettim canımdan can gidecek cok uzuluyorum 😔😔😔