Rabiamesut01 Selam kızlar. Ben 3 gündür kıl kurdu ile başım dertte ne yapacağımı bilemiyorum doktora görünmeliyim sizce tehlikelimidir bebeğe? Ayrıca kullandığınız ilaç krem vss bişey varmı ? 🙁
Aaa122 Rabiamesut01 doktora götürmeden ilaç almadan nasıl bitecek ki böyle durumlar da sizlere de ilaç veriyor doktor ailece içiyorsunuz mutlaka gidin ihmal etmeyin
Matmazelbebi Rabiamesut01 Merhaba bir arkadaşım olmuştu bundan sabah aç karna her gün 1 avuç dolusu kabak çekirdeği yedi doktor önermişti ona (ilaçta vermişti) o şekilde yüzünde beyaz noktalar falan vardı hepsi gitti size de şifa olsun
Rabiamesut01 Aaa122 hadi ya ilk defa başıma geliyor böyle bişey tamam çok teşekkür ediyorum pazartesi dirrekt gideceğim inşallah
ardenmommy Doktor Andazol yazıyor 3 gün Aç karnına içiyorsun sonra bitiyor ama gebelikte ne yazar bilemiyorum