24 Haziran’da bizim kız geldi 38+0’da. Daha önce zaten nstde bazen bebek hareketlerini beğenmediklerini yazmıştım doktorum bayram sonrasını beklemeyiz ve bebiş kuvöze girebilir demişti o zaman çok sinirlenmiştim yalan yok. Dün sabah demir ilacını içtikten sonra kusmaya bir başladım tüm gün her lokmayı kustum en son doktorumu aradım o da hastaneye gelmemi söyledi. Nstyi yine beğenmedi bebek hareketleri çok az ve yavaş doğuma alalım seni dedi. Hemen ailelere haber verdik 40 dk mesafedeki kayınvalidemler gelene kadar bebişi aldılar sezaryen ile. Neye uğradığımı şaşırdım hiç anlatıldığı gibi korkunç değilmiş. Bebek defalarca kordona dolandığı için hareketleri yavaşmış. Ve hamileliğimde geçirdiğim enfeksiyon sebebiyle bebek şu an kuvözde ufak bir solunum sıkıntısı yaşıyor. Lütfen dua edin gözlüğüm olmadığı için bebeği net göremedim bile icapçı doktor kendiyle birlikte bebeği de başka hastaneye aldı. Doğduğu ana göre şu an daha iyi dualarınıza talibim bir an önce iyileşsin kızıma kavuşayım. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum🥰