Ya o kadar güzel bir duygu ki anlatamam size rabbim öncelikle isteyen herkese nasip etsin. Geçen hafta cuma günü randevum vardı (34) doktor suyu azalmış ama korkulacak birşey yok bol su iç dedi haftaya cuma tekrar gel dedi hafta içi bi kaç kez iç çamaşırımın ıslandığını fark ettim duymuştum ama başıma geldiğini anlamamıştım neyse bu cuma yani dün randevum vardı (35) bakar bakmaz yarın alıyorum bebeği su bitmiş dedi tabi heyecan panik korku Herşey bir arada bende. Neyse eve geldik hazırlandık ertesi sabah hastaneye geldik bugün saat 9.30 da sezeryan oldum bebeğim çıktı ama küvese alındı 1860 gr varsa soru cewaplarım rabbim hepinizin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻🎈