35+6 günlük hamileyim ve tansiyon yüksekliği yaşıyorum 13/8 tuzu azalttım limonlu su içiyorum bir faydası yok acaba bu durumu yaşayan varmı?? Gebelik zehirlenmesi yaşamıyorum tahlillerim temiz çıktı sadece tansiyon var oda sınırda ödem vs de yok yardımcı olurmusunuz