Rabissh 34 Haftalık Gebelikte doğum yapıp bebeği kuvezde kalmayan varmı acaba biraz sancım var çok korkuyorum hastanede bırakıp çıkmak istemiyorum tabiki önceliği sağlıklı olması ama korkuyorum işte elim boş evime dönmekten 🫣
Zehra_25x Rabissh canim benimde 35 haftalik suan erken dogm riskim var bunun icin 34 haftalikken ciger gelistirici vurdu doktorm bi sirn olmuyorms ozaman bi danis doktoruna istersen hani erken dogm riskine karsi sanada ciger gelistirici vurulsn.
Rabissh Zehra_25x doktorum erken doğum riski var demedi ama kendi korkum olduğu için düşüncelere giriyorum işte ister istemez gideyim sorucam doktorumada inşallah