Kızlar benim çocukluktan alışkanlığım var sağ tarafa yatıp uyumam lazım sol tarafa dönünce asla uyuyamıyorum ama bebek içinde sol sağlıklı diyorlar zorluyorum ama olmuyor bende sağa yatıyorum mecburen sizce bir zararı olur mu bacaklarımın arasına yastık koyuyorum