Nurarslan hcg degeri yazdığına göre 11.... Şimdi normalde bu değerler 50. Altında ise erkek üstünde ise kız bebek diye söylediler bana.ben kızımın olacağını öğrendiğim gün baktım 84.7 idi.bilmiyorum tesadüf mü ama forumda kızlar konuşurken gördüm onlarda yazıp durdular aa evet doğru tutuyor die.Allah hepimizin gönlüne göre sağlıklı,şanslı,hayırlı evlatlar versin insallah😇😇😇