1 hafta öncesinden doğum pozisyonunu alan kuzum bu akşam Damla şeklinde pembe bir akıntı sonucu ve haftamızdan dolayı küvez ve yeni doğan yoğun bakımı olmadığı için Alanya’dan Antalya’ya yola çıktık doktorumuz söylemleriyle hastane gittiğimizde neyle karşılaşacaz hiç bir fikrim yok doğuma alada bilirler veya hastanede bir müddet tuttadabilirlermiş dualarınız eksik etmeyin🙏🏻